مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

زین انتظار مردم دل را بگیروببر

یکدم بیاو با ما کن روزگار راسر زین انتظار مردم دل را بگیروببر

گشتم به دنبال تو درروزهای بی تو خستم ولی ندارم در سر هوای بی تو

رفتی ولی نکردی حتی نگاه بر من تمام کوچه ها مرد وقتی تودوری از من

نگاه من ولی باز دوخته به کوچه ی توست سویی ندارد اما قلبم چه سوخته بی توست

تمام لحظه ها رادر کوچه ها نشستم حتی نشد یه لحظه دستت جدا زدستم

این انتظار مرا کشت هرگز نیامدی تو ماندم وبازهم باز درکوچه ها ی بی تو

چشمان من همه سوخت در انتظار رویت تنها برای من ماند عطرووجودوبویت

شعر:افسانه عباسی لیوار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد