مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

دلدار منی یابن الزهرا تو یار منی یابن الزهرا

دلدار منی یابن الزهرا تو یار منی یابن الزهرا 


ترسم که بیایی ومن آن روز نباشم 

ای کاش که من خاک سر کوی تو باشم

هر کس به کسی نازد وما هم به تو نازیم 

ای کاش که جان بر سر کوی تو ببازیم


دلدار منی یابن الزهرا تو یار منی یابن الزهرا 


میخانه دگر جای من بی سر وپا نیست 

روزیِِِِِ  من خسته چرا کرببلا نیست


تو دین منی یابن الزهرا آیین منی یابن الزهرا


ای خسرو خوبان نظری سوی گدا کن 

رحمی به من سوخته ی بی سر و پا کن


ای تاج سرم یابن الزهرا من منتظرم یابن الزهرا


آخر سحری دامن لطف تو بگیرم

 یک بوسه زنم بر لبت آنگاه بمیرم


تو یار منی، غمخوار منی مرغ سحرم، من منتظرم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد