مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

سلاح ارتش صلیبی جدید و آیات انجیل

«پایان جهان نزدیک است، دنیا به آخر رسیده و مسیح عنقریب ظهور می‌کند. در حالی که پیشاپیش نزول اجلالش همة اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاکت خواهند رسید. این وعدة کتاب مقدّس است و در آن تردیدی نباید کرد

 

 

 

 

وقتی آقای «رونالد ریگان»، اوّلین رئیس جمهور بنیادگرایان و ایوانجلیست آمریکایی این آرزو را به گور برد که اوّلین کسی باشد که با فشار دادن تکمه‌ای جنگ اتمی آرمگدون را آغاز می‌کند، کسی گمان نمی‌کرد کار و بار انجیلی‌های کمربند ایالات جنوبی آمریکا تا این حد بالا گرفته باشد که با درنوردیدن میدان فعّالیت‌های تبلیغی و تبشیری وارد فعّالیت‌های سیاسی شده باشند. به رغم تصوّر آنها، این آغاز راهی بود که قدرت، ثروت و مردان سیاسی آمریکا را در مسیری هدایت می‌کرد که در انتهایش جنگ اتمی آرمگدون و فائق آمدن بر جهان مستضعفان بود. هم آنان که در ادبیات مسیحیان صهیونیستی به عنوان «نیروهای شرور و شیطانی» معرفی می‌شدند.

در نگاه آنان همة مخالفان بنی‌اسرائیل و صهیونیست در این سوی میدان و در سوی میدان نیروهای خیر و خوبی یا همان حامیان فرزندان اسرائیل قرار داشتند. بیش از سه دهه، رسانه‌های پر قدرت غربی، هم دوش با سیاستمداران همة همّ خود را مصروف مشروع جلوه دادن منشی‌های هواداران آمریکایی بنی‌اسرائیل ساختند و در گوش جمع کثیری از ساکنان بی‌خبر آمریکایی و اروپایی خواندند که:

«
پایان جهان نزدیک است، دنیا به آخر رسیده و مسیح عنقریب ظهور می‌کند. در حالی که پیشاپیش نزول اجلالش همة اعراب و مسلمانان در جنگ آرمگدون به هلاکت خواهند رسید. این وعدة کتاب مقدّس است و در آن تردیدی نباید کرد

کمپانی‌های فیلم‌سازی هالیوود با همة قدرت و تأثیرگزاری فنی و حرفه‌ای‌اش صدها فیلم با مضامین مورد نظر سران ائتلاف صلیب و صهیون ساختند تا همة کین و خصومت دیرینه را متوجّه جهان اسلام و مسلمانان کنند. همة بدی‌ها را به آنان نسبت دادند و همة خیر و نیکی را متوجّه غرب و سران پشت پرده دانستند!

 

«جورج دبلیو بوش» که خود از سران لژهای ماسونی «اسکلت و استخوان» بود، در ظاهر بنیادگرایی و زمینه‌سازی ظهور دوم حضرت مسیح، بر طبل جنگ با جهان اسلام کوفت و نوید آغاز جنگ‌های جدید صلیبی علیه جهان اسلام را داد.

دیگر بر کسی پوشیده نماند که غرب یا همان ائتلاف صلیب و صهیون خود را برای بزرگترین و آخرین رویارویی با جهان اسلام مهیّا می‌کند. چه، آنان به خوبی می‌دانستند که شکل‌گیری کانون قدرت اسلامی در شرق نه تنها میدان را بر غرب عصیانگر و تاریخ رو به افولش تنگ می‌کند، بلکه در خود و با خود نوید فرا رسیدن روز رهایی بزرگ جهان مستضعفان از دست جریانات استکباری و صهیونیستی را داراست. واقعه‌ای که به تمامی با ظهور امام مهدی موعود(ع) محقّق می‌شود.

برای آنها حملة پیش‌دستانه تنها راه رهایی بود. جنگی مقدّس به نام مسیح و زمینه‌سازی ظهورش در آرمگدون. لشکر مبلّغان انجیلی از طریق هزارها رسانه «سینما، رادیو، تلویزیون، اینترنت و...» این واقعه را برای خیل کثیری از مردم غرب «محتوم، لازم الاجراء، مذهبی، اتمی و زمینه‌ساز ظهور دوم» جا انداختند تا در شرایط بحرانی از پشتیبانی مردمی غرب بی‌بهره نمایند.

آنان، همین مفاهیم مجعول را به گوش سربازانی خواندند که راهی جهان اسلام می‌شدند، عراق، افغانستان و اینک یمن. از همین جا، تا جهان شرق به خود آمد، آمریکا و متّحدانش بر همة نقاط استراتژیک چیره شده بودند و در مقابل، جهان اسلام را در گرداب تفرق، جنگ و فقر گرفتار آوردند.

غرب، نه تنها ضربات سخت سربازان مسلمان در جنگ‌های خونبار صلیبی را فراموش نکرده و پایمردی‌های مبارزان و مجاهدان ضدّ استعماری دویست سالة اخیر را، از یاد نبرده بود، بلکه از اندیشة شکل‌گیری کانون قدرت در شرق اسلامی و پس از آن ظهور مقدّس مهدی موعود(ع) و سرکوبی تام و تمام شیطان و جنودش بر خود می‌لرزید.

«
همین ترس و واهمه» و به صدا در آمدن زنگ پیروزی تاریخ مستعضفان مؤمن بر تاریخ کهنه و مندرس غربی (که اینک در ماشین جنگی ائتلاف صلیبی و صهیونی نمودار شده) است که آنان را واداشته تا پیروزی در جنگ صلیبی آخرالزّمانی آرگدون را در گوش سربازان مزدور و مهاجم خود زمزمه کنند.

تصویری از نزول اجلال حضرت مسیح(ع) در هنگام وقوع جنگ مجعول آرمگدون، نقش بسته بر دیوارهای اردوگاه‌های سربازان آمریکایی در عراق، ادعیه و اذکار حک شده بر سلاح‌های اتوماتیک سربازان همان اندازه از توطئة صلیبیون و صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام برمی‌دارد که سخنان صریح آقای جورج دبلیو بوش که بر طبل جنگ صلیبی دوم می‌کوفت.

چنانکه در گزارش‌های خبری آمده، هم اینک، سربازان آمریکایی با تفنگ‌هایی مسلمانان را به قتل می‌رسانند که سازندگانش از طریق رمز آیات انجیل را بر آنها حک کرده‌اند. اسلحه‌های ویژه‌ای که توسط فرد به نام Glyn Bindon انجیلی و بنیادگرا در آفریقای جنوبی تولید می‌شود.

شرکت Trijieon سازة اسلحه‌ها در مصاحبه با خبرنگار شبکة ABE رمزنگاری آیات و ابواب انجیل بر روی سلاح‌های تولیدی خود را پذیرا گشت و آن را غیر قانونی ندانست در حالی که این اقدام، از سوی سخنگوی  دفاع از آزادی‌های دینی در ارتش آمریکا (Michael Weinstein)  اقدامی خلاف قانون اساسی اعلام شد.

 

شایان ذکر است شرکت Trijucon در سال 2008 سلاح‌هایی به ارزش یکصد میلیون دلار به ارتش آمریکا معاملة 660 میلیون دلار نیز با ارتش آمریکا منعقد ساخت. نکتة جالب توجّه آنکه سربازان ارتش‌های عراق و افغانستان نیز با همین سلاح‌ها آموزش می‌بینند.

تنها ساده‌لوحان شرقی، میان سران سفید و سیاه آمریکایی تفاوت قائل می‌شوند. جملگی، چه ریگان و بوش پدر و چه بوش پسر و اوباما، جملگی از گرد یک میز و از میان یک لژ برخاسته‌اند و در سر اندیشه‌ای‌ جز سلطة تمام بر جهان شرق و اعلام حکومت جهانی ندارند. امّا این وعدة خداست و ارادة امر او که مستضعفان وارث و خلیفة زمین خواهند شد.

ان‌شاءالله و لو کره المشرکون
چنانکه خداوند فرمود:
و نرید ان نمن علی اللذین الستضعفوا فی الارض خلیفه و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.

 

اسماعیل شفیعی سروستانی-موعود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد