مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

تو دلم یه دنیا حرفه...


تو دلم یه دنیا حرفه، که می خوام بگم برا تو

تو بگو به من کجائی تا ببوسم خاک پاتو

آقا جون دلم گرفته مثل آسمون پائیز

می دونم مرغ دل من دوباره کرده هواتو

با خودم یه نذری کردم که اگه تو رو ببینم

با همون نگاه اول جونم رو بدم برا تو

چه خوبه خونه قلبم بشه جای تو همیشه

حک کنی رو صفحه دل نقش روی دل رباتو

چی میشه یه بار شبونه رد شی از خونه کوچه قلبم؟!

روی ماهتو ببینم یا که بشنوم صداتو

ما رو هم یه نیمه شب تو نماز شب دعا کن...

تا صبا برام بیاره صدا و سوز دعاتو

بیا تا برات بمیرم که به عشق تو اسیرم

الهی به جون بگیرم همه ی درد و بلا تو

بیا تا دورت بگردم ، حالا که اسیر دردم

بیا ای یوسف زهرا، ببوسم شال عزاتو

گفتی پر خون میشه چشمات از غم داغ شقایق

الهی که من بمیرم نبینم خون چشاتو


اللهم عجل لولیک الفرج....

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد