مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

منم سرگشته‌ی حیرانت ای دوست *** کنم یک باره جان قربانت ای دوست

میدونم پستم،میدونم بد کردم، میدونم هر وقت جمعه ها نامه ی اعالم رو می خونید شرمنده میشین...
ولی دلی دارم عاشق امام حسین(علیه السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه السلام)....
آقا میگن هر وقت روضه ی عمه جانتان حضرت زینب(سلام الله علیه) خونده میشه،شما به اون محفل سر میزنید...
آقای غریبم تو رو جان عمه جانتان یک نگاه به ما و تالارمون بکن(آقا به من گناه کار نگاه نکن)،ببین چه درد دلایی با شما کردن،ببین چه دلایی با شما گره خورده...
آقا مارو در مسیرمون ثابت قدم نگه دار...
شما که خوب میدونید چه دامهایی در برابر ما عاشقانتون پهن کردن،فقط یک نگاه ما رو تا ابد عبد کوی شما میکنه...
...

منم سرگشته‌ی حیرانت ای دوست *** کنم یک باره جان قربانت ای دوست

 

تنـــی نـــاسـاز شـوق وصـل کـویت *** دهم سر بر سـر پیمانت ای دوست

 

دلــی دارم در آتــش خـــانه کــــرده *** میـــان شعـــله هـــا کـاشانه کـرده

 

دلـــی دارم که از شــــوق وصـــالـت *** وجـــودم را ز غـــم ویـــــرانه کــرده

 

مـــن آن آواره‌ی بشــکسـته حــالـم *** ز هجـــرانت بـــتـــــا رو بـــــر زوالـم

 

منــم آن مـــرغ ســـرگــردان و تنهـا *** پریشــان گشته شد یکبـــاره حـالم

 

سـحـر ســـر بـــر سـرسجاده کردم *** دعــــایی بهــــر آن دلـداده کـــــردم...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد