مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

دیدگاه های مختلف در باب حجاب زنان و دختران محجبه ایران اسلامی



مارتین ایندیک محقق آمریکایی اسلام و آمریکا:

دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد.

یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی :

هر زن چادری در کوی و برزن ایران ، به منزله پرچم جمهوری اسلامی است . لذا ما برای براندازی این نظام باید این حجاب را سست کنیم.

میشل هوِیلیک نویسنده فرانسوی :

جنگ بر ضد اسلام با کشتن مسلمان ها فایده ای ندارد. فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی دست یافت . پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان ، دامن کوتاه بریزیم.

مستر همفر جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی:

زنان مسلمان دارای حجابی محکم هستند که نفوذ فساد در میان آنها ممکن نیست؛ بنابراین باید آنان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید.
پس از آن که زنان را از چادر بیرون آوردیم ، باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنها بیافتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد ؛ و برای پیشبرد این نقشه ، لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند .


یک خاخام یهودی به نام «مرد خای فرومار»معتقد است:

سه راه حل برای پایان درگیری اسرائیل با مسلمانان وجود دارد وبهترین آنها نفوذ به قلب وعقل آنهاست در این راه باید سازمانهای صهیونیستی در اسرائیل وتمام جهان ، تلاش خود را برای غیر مذهبی کردن کشورهای اسلامی بکار گیرند؛ به طوری که همه اصول،آموزشها وتاریخ اسلام در این کشورها ازبین برود واین اقدام را باید از طریق انتشار فرهنگ بی بند وباری در جوامع اسلامی انجام داد.




این اقدامات باعث می شود تا اسلام از قلب مسلمانان بیرون برود وجامعه آنها به یک جامعه سکولاریستی محض تبدیل شود. در این راستا ارتباط مسلمانان با غرب را باید با جدید ترین تکنولوژی جنسی وبی بند وباری انجام داد و در این راه ،باید از اینترنت وترویج فیلم های جنسی که جوانان مسلمان را به غرب نزدیک تر و از فرهنگ اسلامی دورتر میکند استفاده کنیم.

این راه حل یک راه حل سحرآمیز است و باید از طریق شبکه های ماهواره ای زنان مسلمان را به سمت آرایش کردن و پوشیدن لباسهایی خاص تحریک کرد تا با این روش،راهی برای تحریک مردان مسلمان ایجاد شود.

پی نوشت:

- این روزها چادر مد نیست، یعنی کسی به جهت مد از چادر استفاده نمی کنه یا افرادی که بخواهند به این جهت از چادر استفاده کنند خیلی خیلی کم هستند اما در هر صورت کیفیت ها خیلی بالاتر رفته، این پارچه ی سیاه این دنیا سپر است آن دنیا هم سپر، یکی برای گناه و دیگری آتش. خنکای بهشت گوارایتان باد دختران چادری...

- آنانکه رفتند خود را خرج حسین(ع) کردند و آنانکه ماندند، باید خود راخرج امام زمانشان کنند و گرنه، خرج جاهلیت مدرن می شوند . (شهید شعبانی)


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد