مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

کسی دیگه سراغ آقا رو میگیره کسی دیگه آقا را میشناسه . توی یه شبانه روز از دیروز تا حالا چند بار به یاد آقا بودی ؟؟؟؟؟ پرسیدی آقا چطوری ؟ کجایی ؟ از دست من راضی هستی ؟ نیستی ؟ امام زمان دلش و به من و تو خوش بکنه . خبر نداری امام زمانت چند سال پیش توی همین مسجد جمکران پیغام داده توی ماه مبارک رمضان یکی از علما خدمت آقا رسیده میگه دیدم آقا زیر چشماش کبود شده ، چشمای مهدی فاطمه کوچولو شده گفتم آقا جان چرا به این روز افتادین گفتند : از بس که شیعها گناه میکنن و منو اذیتم میکنن من از دست شیعها به این روز افتادم من از سنی ها و مسیحی ها و یهودی ها و ....... توقع ندارم من از بچه شیعه های خودم توقع دارم این کلام امام زمانه . شما که معتقدین یا بن الحسن میگید امام زمانی تو کاره شما چرا گناه میکنی دل آقا تو خون میکنی شما چرا شکمت پر از حروم شده شما چرا ربا خور نزول خور شدی شما چرا چشماتون ناپاک شده . شما چرا دارین آبروی امام زمان رو توی دنیا میبرین؟؟؟؟ امام زمان از دست من و تو دلش خونه نه از دست سنی ها نه از دست بهایی ها اونا که مال امام زمان نیستند اونا که اصلا کاری با حجة ابن الحسن ندارن . امام زمان میگه هی میگی یابن الحسن و گناه میکنی آقا فرموده بود مردم گناه میکنن من شب تا صبح باید گریه بکنم بگم خدایا اینو ببخشش این گریه کن حسین، این مشکی پوش حسین من بود این برا مادر کتک خوردم گریه کرده خدایا اینو به خاطر من ، بخاطر گریه هاش ببخشش من هی باید واسطه بشم عذاب نیاد برا شما . مهدی برا ما گریه میکنه چرا ما برا مهدی گریه نکنیم جوانی که شب میخوابه صبح بلند میشه اصلا حتی تفکر نماز هم تو ذهنش نیست این میتونه بگه من شیعه حجة بن الحسنم اون جوونی که نه اهل نمازه نه اهل تهجده اگه بهش بگی امام زمان رو میشناسی تو روت در میاد و میگه چی فک کردی ما با امام زمان بزرگ شدیم این دل امام زمان رو خورد نمیکنه نمیشکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دختر شیعه که با مانتو میاد تو جامعه چادر فاطمی رو کنار گذاشته حالا هم که مانتو تموم شد با بلوز شلوار میان تو خیابون ، گذشت حیا اگه یه نصف حیا تو جامعه بود دیگه تموم شد اون نصفه هم دیگه نیست این دختر قلب مهدی رو نمیشکنه این سیلی به حجة بن الحسن نمیزنه . یه کاری کنید برای امام زمان جوون نماز میخونه نه یه اللهم کن لولیکی نه هیچی .. دیگه نمازاشون بوی امام زمان نمیده . آمار نذر را رو گرفتین تا حالا کدوم نذر تا حالا برای امام زمانه برای ظهورش . بچه کوچولو تو رو یادش دادی دعای فرج رو ؟؟؟؟؟؟ این بچه تمام بازیگران خارجی رو میشناسه اسم همه بازیکن ها رو میدونه میدونه که شنبه یک شنبه برنامه چی داره آیا امام زمان رو هم میشناسه شما که اگه یه بار یه برنامه از دستتون رفته باشه ندیدی ، صبح تا شب از صد نفر میپرسی این برنامه چی شد آیا تا حالا شده بپرسی این جمعه چه خبر، چه خبر از مهدی فاطمه نه دیگه همه فراموش کردن .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد