مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .
مهدویون ایردموسی

مهدویون ایردموسی

سربازان صفر سایبری موعود هستیم . و اگر اجازه بدهند از یارانش باقی خواهیم ماند .

تا کی برای دیدن رویت دعا کنم؟

تا کی برای دیدن رویت دعا کنم؟

تا کی دو دست خویش به سوی خدا کنم؟

 

در پیشگاه قدس تو از خاک کمترم

بگذار خاک پای تو را توتیا کنم

 

امّید زندگانی من ، مهدی عزیز!

من آمدم به درگه تو التجا کنم

 

با این زبان الکن و این طبع نارسا

هر جا روم برای ظهورت دعا کنم

 

جبریل مفتخر به گدایی کوی توست

لایق نیَم گدای تو خود را صدا کنم

 

با نامه ای سیاه به درگاهت آمدم

شاید تو را ز آمدن خود رضا کنم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://galerihassan.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
وب خوبی داری
با تبادل لینک موافقی؟
اگه موافقی منو با نام وب اگه می خوای بخندی لینک کن سپس وب خود را با استفاده از تبادل لینک اتوماتیک وب ما ثبت کن و با ثبت لینک خود در وب ما وب شما به 150 موتور جستجو معرفی می شود.
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد